قانون جدید شورای حل اختلاف به زودی اجرا می شود

رییس مرکز امور شورای حل اختلاف کشور از اجرایی شدن قانون جدید شورای حل اختلاف به زودی خبر داد و گفت قوه‌قضاییه در قانون جدید مکلف شده است تا 20 درصد از کارکنان رسمی اداری را از نیروهای شورای حل اختلاف انتخاب کند

رییس مرکز امور شورای حل اختلاف کشور از اجرایی شدن قانون جدید شورای حل اختلاف به زودی خبر داد و گفت: قوه‌قضاییه در قانون جدید مکلف شده است تا 20 درصد از کارکنان رسمی اداری را از نیروهای شورای حل اختلاف انتخاب کند.

به گزارش نسیم، حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی احمدی میانجی در دوازدهمین همایش شوراهای حل اختلاف استان خوزستان با تاکید بر اجرای قانون جدید شورای حل اختلاف، اظهارکرد: ایرادات مطرح شده از سوی شورای نگهبان در خصوص قانون شورای حل اختلاف هفته گذشته در کمسیون قضایی مجلس مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت این ایرادات رفع و به زودی با ابلاغ این قانون اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: قوه‌قضاییه در قانون جدید مکلف شده است تا 20 درصد از کارکنان رسمی اداری را از نیروهای شورای حل اختلاف انتخاب کند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به افزایش پاداش کارکنان شورای حل اختلاف، افزود: تعداد زیادی از اعضای شورای حل اختلاف جوانانی هستند که با تحصیلات بالای دانشگاه شاغل هستند که برای افزایش دستمزد آنها اقداماتی در حال انجام است.

منبع : روزنامه حمایت