ازدواج بیمه می شود

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوان درباره بیمه ازدواج که از هفته آینده آغاز می شود، گفت افزایش آگاهی جوانان و آسان شدن ازدواج از اهداف اجرای این بیمه است

 معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوان درباره بیمه ازدواج که از هفته آینده آغاز می شود، گفت: افزایش آگاهی جوانان و آسان شدن ازدواج از اهداف اجرای این بیمه است.

محمد رضا رستمی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با اشاره به دو چالش جدی در حوزه ازدواج گفت: مهارت ها، توانمند های فردی در ازدواج و مشکلات اقتصادی از جمله اهم مواردی است که ازدواج ها را با چالش مواجه می کند.

وی در ادامه مشاوره و آموزش های پیش و پس از ازدواج را شرایط لازم برای دستیابی به زندگی های درست و پایدار دانست و گفت: بخشی از این بیمه مشاوره های ازدواج را شامل می شود.

معاون وزیر ورزش بخش های دیگری از بیمه ازدواج را در حوزه های مهریه ،جهیزیه و رهن مسکن اعلام کرد و افزود: در این بیمه سعی شده شرایط ازدواج آسان برای جوانان ایجاد شود.

وی همچنین دیگر موارد شامل این بیمه را آموزش پیش از ازدواج عنوان کرد.

 80 درصد خانواده ها امکان خرید بیمه ازدواج برای فرزندانشان را دارند

رستمی در خصوص زمان رونمایی بیمه ازدواج گفت: این بیمه تا هفته آینده رونمایی می شود و بر اساس پیش بینی ها 80 درصد خانواده ها امکان خرید این بیمه را برای فرزندانشان دارند.

وی در ادامه افزود: قیمتی که برای بیمه ازدواج در نظر گرفته شده به میزانی است که بیشتر خانواده ها امکان خریداری کردن آن را برای فرزندانشان را دارند.

وی افزود: با راه اندازی این بیمه ازدواج قوام پیدا می کند.

این معاون وزارت ورزش و جوانان افزود: این بیمه در کنار طرح های دیگری همچون کارت اعتباری خرید و وام مسکن امکان پایداری ازدواج ها را میسر می کند.

رستمی در پایان این گفت و گو با اعلام اینکه سه طرح زیر مجموعه بیمه ازدواج قرار است در روز رونمایی این بیمه مشخص شوند، هم چنین گفت: میزان دریافتی برای عضویت در این بیمه متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع : ایرنا