عدم حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای تضییع حقوق کشور است

یک وکیل دادگستری با بیان اینکه عدم حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای به‌معنای تضییع حقوق کشور است، ابراز امیدواری کرد که با حمایت مردم نتیجه دلخواه تمام ملت ایران در مذاکرات حاصل شود

یک وکیل دادگستری با بیان اینکه عدم حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای به‌معنای تضییع حقوق کشور است، ابراز امیدواری کرد که با حمایت مردم نتیجه دلخواه تمام ملت ایران در مذاکرات حاصل شود.

هوشنگ پوربابایی، اظهار کرد: تیم هسته‌ای ما مرکب از وزیر امور خارجه، معاون رئیس جمهور و یکسری از دیپلمات‌های برجسته ای هستند که از طرف نظام برای تحقق منافع ما انتخاب شده‌اند؛ به عبارتی سربازان مقدم جنگ دیپلماسی ما با کشورهای قدرتمند دنیا هستند.

وی ادامه داد: می‌دانیم که طرف مقابل ما، شش کشور برتر جهانی هستند که از تمامی اهرم ها و وسایل لازم برای تضییع حقوق و منافع ملی ما استفاده می‌کنند و تنها موضوع مهم برای آن‌ها منافع خودشان است.

این وکیل دادگستری گفت: اگر ما بخواهیم در برابر شش کشور قدرتمند دنیا، افرادی که از سوی نظام،‌ مقام معظم رهبری و مجلس مورد تایید قرار گرفته‌اند و به لحاظ علمی و فنی مبرز و متبحرند را در صحنه بین‌المللی حمایت نکنیم خنجری از پشت به آن‌ها وارد کرده‌ایم.

وی افزود: فارغ از اینکه هر نتیجه‌ای بدست بیاید،‌ به دلیل اینکه این افراد نمایندگان ما هستند و برای منافع ملی ما قدرتمندانه و شجاعانه می‌جنگند، در هر صورت باید آن‌ها را حمایت کنیم تا هم از لحاظ روحی تقویت شوند و هم اینکه قدرت های بیگانه بدانند که یک ملت یک‌صدا پشتیبان نمایندگان‌شان هستند. در این صورت کشورهای دیگر برای تحمیل نظرات خود از این اهرم سوء‌استفاده نخواهند کرد؛ لذا عدم حمایت به معنای تضییع حقوق داخلی ما هم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری هم گفتند تیم مذاکره کننده تیم شجاع،‌ مدبر و متدین است و وظیفه هر ایرانی فارغ از نظرات و جناح بندی‌های سیاسی این است که از این تیم به صورت کامل دفاع کند و ما امیدواریم که با حمایت‌های داخلی، نتیجه‌ای که دلخواه تمام ملت ایران است، حاصل شود.

منبع : ایسنا